Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2014 17:32 - gosho i mara
Автор: nemiedobre Категория: Лични дневници   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
0



Taka ot skuka i bezdeistvie reshih da napisha blog.
Bqh dobyr v tova ,pone v 6-ti klas.Tova be v edin drug jivot ne dalech v minaloto ,i ne tolkova skoro.Daje mai si beshe otdavna ,a vse edno be minalata sedmica...Tova e druga istoriq koqto moje bi shte spodelq v nqkoi drug skuchen den.
V momenta rabotq sezonna rabota,na chernomorieto,jiveq s nqkolko choveka ot moq grad.
Tova beshe i celta na zaniqtieto kato cqlo ,da sme zaedno,nqkoi po jelani ot drugi .No nqma pulno shtastie.

Neka vi razkaja za Gosho moq sukvartirant.Simpatichno momche na vunshen vid,pulnichak,s ne tolkova dobro chustvo za humor,nisko inteligenten,svidliv,lakum,i za kapak na vsichkoto ot gore beshe i predatel.
Ne znam kolko tochno neshta mrazq v toq jivot ,zashoto mrazq e silna duma ,no predatelite...
Tqh gi ne navijdam ,nai protivnite hora ,na tozi svqt,po dobre da stisna rakata na nqkoi diktator ot kolkoto da pochna da toleriram predatelite,MRAZQ GI
I kato cqlo ,Joreto ne e losh chovek.Kakto obicham da kazvam
Vqrvam che ima nadejda za vsichki
Predpolagam.
Nadqvam se!
Sega neka vi razkaja malko i za kolejkata Mara
Ne e ot nashata firma,no s techenie na obstoqtelsstvata,rabotim edin do drug ,gore dolo...
Jena na sredna vuzrast ,pulna ,s mazna kosa,ne osobeno privlekatelna,nisko inteligentna..i oshte nqkoi drugi kachestva.I vse pak i tq ne be losh chovek
Razbirame se, gore dolo v malkoto izrecheniq koito obmenqme pomejdu si

Vchera Gosho me zamestva na rabota.Imah pochiven den,Amin!

Ta denq sled pochivkata,doidoh sutrinta na rabota kakto obiknovenno, pozdravih i zapochnah da vursha sutreshnite si zaduljeniq,koito bivat iziskvani ot nashata firma.
Sled kato prikliuchih se otpravih kym divana v lobito (slab sezon,kakvo da se pravi..)
Tam na vuprosniq divan ,ostvam sam ,zatvarqm ochi i potuvam v mislite si ,sam sys sebe si,ponqkoga imam i kompaniq(sigurno imam shizofreniq)
Po priqtno mi e sam ,ot kolkoto s Mara ,gotvachkata ,kamerierkata ili shefkata s prazniq si pogled ,vse edno e na kodein.
Te sa drugi tragichni sluchei ,no ne sa vajni tuk

Sled kato imah chesta i udovolstvieto da postoq izvestno vreme sam.
V edin moment Marcheto se dotarkalq do divana mi ,i zapochna da brashtolevi nqkakvi neshta.
Pochna da mi obesnqva kak sym bil skuchen,ne sym govorel mnogo mnogo,ne sym obrushtal vnimanie na nikogo i tem podobni neshta
Tq vchera bila ocharovana ot Gosho ,toi bil inteligenten (molq?) bili se zabavlqvali govoreli i oshte nqkakvi drugi gluposti tam (tq prosto ne znaeshe che gosho e shampion po pradni v iujnoto chernomorie).
Izslushah q ,ako moje da se kaje slushane.Kimah s glava i povtarqh Ahm Ahm Ahm.
Moleh se prikliuchi po burzo i da ni ostavi sami. XAXA :D
Tova ne sled dulgo se sluchi.Sigurno q otegchih s bezrazlichieto si
Ne me i interesuva s kakvo tochno ,vajnoto e che sprq!

No vse pak taq s maznata kosa me nakara da se zamislq.

Kak horata se privlichat ,dopadat si ,intelektualno i fizicheski
Tova s fizicheskoto mai ne beshe za toq sluchei,makar che joreto beshe simpatqga.

Ta taq haresvashe Gosho poveche ot men,Ne che nqkoga sym se borel za neinoto mnenie i vnimanie de.
No na kakvo otgore.Gosho nqmashe nishto poveche ot men ,ne beshe nishto poveche ot men.Az go izprevarvah vyv vsqko edno otnoshenie.Bez nikakvo sumnenie
Ne me razbirate pogreshno i az ne sym Marlon Brando ili Nelsun Mandela v edno,i vse pak...
Predpolagam razbrahte kakvo gore dolo iskam da kaja.A i da ne ste...

I shte kajete che vse pak tiq dvamata chukunduri me nakaraha da pisha ,i da se zamislq.
Qvno vse pak imat nqkuv talant 
Moje da zvucha narscistichno egoistichno i drugi podobni dumichki 
NE MI PUKA!

I taka de, te dvamata se razbira ,razgovarqha ,smeeeha se ,neshtata qvno vurvqha ,vsichko  be O.K.

Horata li se intelektualno?
Glupaka s glupak li trqbvashe da bude?
Umniqt s umen ?
Krasiviqt s krasiv ?
Grozniqt s grozen ?

Tova li be otredeno?Mojeshe li da se sluchi anomaliq ili vsichko si beshe tolkova prosto 
,a v moqta glava tolkova slojno.
Prostichjite hora da jiveqt zaedno,da pravqt prostichki neshta,da jiveqt prostichkiq si jivot
Jivot otdaden v ogranicheniq,zashoto bqha ogranicheni 
No tova shtese li da gi napravi shastlivi ?

Ne znam!

Jivot v koito nikoga nqmashe da poglednat otvut stenata.Shtqha da qdat kiufteta i nadenici 
da si chrevougodnichat ,vecherno vreme da gledat porednoto maloumno realiti 
(i az obicham kiftaci)

Dali tezi dvamata shtqha da izpitat istinska lubov nqkoga?
Edvali nqkoi hora sa prosto ne im e pisano.
Makar che v lubovta ne moje da predvidish kakvoto i da bilo.

Shtqha li da izpitat onova ?
Onazi lubov v koqto kogato si dalech ot lubimiq chovek.I vurvish po ulicata i vidish edintichna kola kato neinata ,i si kazvash 
Doshla e da me iznenada,da me vidi.
I togava dyhyt ti sepva,surcetoto ti spira da bie za mig,umirash,i i v sushtiq moment se sujivqvash.Pochvash da mislish ,i da se chudish tova tq li e naistina?
Kakvo shte napravq ako e tq ?Pochvash da mechtaesh za poveche ot kiufteta.
Za neshto istinsko.Priiskva ti se da q zurnesh ,i da iztichash do neq i da q pregurnesh tolkova silno ,che chak da q naranish.Da q celunesh taka strastno ,che da izpadnete v koma....lubov...(pone tova mi se sluchi na men vchera)

Tova iskah da spodelq kato cqlo,moje da e malko nedovursheno,no mi pisna sigurno shte go dovursha nqkoi drug pat ,
PIIIIIIIIIIS :) :F :E :#



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nemiedobre
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8969
Постинги: 4
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930